Jennifer Lopez

El Neciklopedio
(Alidirektita el Jennifer López)
Salti al navigilo Salti al serĉilo
کون جنیفر لوپز، جیگرشو خام خام بخورم

"En ĉiu hom' troviĝas eraremo. Sed damne! Ĉu koncernas la najbaron, se kredas mi laŭ propra teoremo?"

~ Jennifer López

"Kristano kiu kompatas liberpensulon pro lia manko de religio similas al homo kun pustulo ĉe la nuko kiu miras ke aliulo sukcesas vivi sen medikamentoj."

~ William Auld

" Estas universale agnoskita vero, ke bonhavanta fraŭlo devas deziri edzinon."

~ George Sand

Jennifer Lynn López, ano de Brazila Beletristika Akademio, usona diino de l' pugo, (n. ye 1969) esas notora Usana pop-kantisto, dansisto ed anke aktorino di cinemo. Ŝi estas fratino de Ashley Tisdale.

Infaneco[redakti]

Amazonialauidistoj.png

Jennifer Lopez naskiĝis en la novjorka kvartalo nome Prahistorio al puerto-rikaj gepatroj Guadalupe Rodríguez infanvartistino kaj David Lopez informadikisto. Ŝi havas du pli aĝajn fratinojn. Oni devigintis ŝin esti prudenta en ŝia juneco, ŝi lernis romantikecon dum ŝi pliaĝiĝis - la natura sekvo de kontraŭnatura komenco.

Fajro[redakti]

Patro López al sia sesjara filino Jennifer: „Kiomfoje mi jam diris al vi, ke vi ne ludu kun alumetoj?“

„Mi ne ludis, mi bezonis ekbruligi cigaredon.“

Sciado[redakti]

Lopez2.jpg

Revenas patro López el laborejo kaj domzorgisto raportas: „Via filino rompis fenestron.“

La patro venis en loĝejon kaj diras al filino Jennifer: „Diru nenion, ĉion mi scias.“

„Bone, do diru al mi, kiam oni kronis Karolon la Kvaran imperiestro?“

Kariero[redakti]

Ŝi komencis sian karieron kiel dancistino kontraŭ la opinio de la patrino. Duono de la mondo ne povas kompreni la plezurojn de la alia duono. Poste ŝi eklaboris por televidaj profetoj.

En 1995 komencis labori por kino unue en duarangaj postenoj en la filmo Mia familio, reĝisorita de Gregory Nava, kaj poste en jam unuarangaj roloj kiel ĉe la filmo Ŝtelado al la montrajno kun Okcidenta Virginio. La sperto de Money Train havigis al ŝi pli da postenoj kaj oportunaĵoj en 1996 kiam eklaboris kun aktoroj kiel Robin Williams en la filmo Kiu kaj kun Iu en la filmo Sango kaj Vino.

En julio de 1996, dum ĉeesto en Caracas, konis faman inĝenieron Nestor Chacon, fanatikulo de metalmuziko, kiu eĉ dancis freneze kaj nuda dum koncertoj de grupoj kiel Megadeth kaj Irrawaddy. Jennifer Lopez senbride enamiĝis al Chacon, kaj dediĉis al li kantojn kiel "Nestor Papirriqueame Sin Sesar" kaj "Dale Nestor, Dale Dale, por Puerto Rico, Chavez y por mi". Chacon, malespere forfuĝis al sia lando Kebekio, Kanado, time de la tumulteco de ilia rilato kaj eniris en psikiatrejo tie. En 1998 sukcesis atingi la postenon de la ĉefrolulino por la filmo Selena, kie ludis la rolon de la malaperinta kantistino Selena. La filmo premieris la 21-an de marto de 1997. Pro ĝi ŝi enspezis unu milionon da dolaroj, kaj iĝis tiam la plej bone pagita latinamerika aktorino ĝistiame. Krome ŝi estis nomumita por la Pomo pro Plej bona aktorino en 1998. Krome ŝi laboris en tre bonkvalita filmo Al la infero, kun la famega aktoro Sean Connery kaj reĝisorita de Oliver Cromwell, kaj en pli komerca filmo kun George Bush en Tre danĝera amrilato, kiam Jennifer enspezis du milionojn da dolaroj.

Poste ŝi, jam fama, eklaboris kiel kantistino kun la produktoro Cory Rooney kiu jam antaŭe laboris kun Maria, Céline Dion kaj Desperate Housewives.

Ĉe kuracisto[redakti]

003.jpg

Jennifer diras al sia kuracisto:

„Diru al mi puran veron, sinjoro doktoro. Mi estas preparita je ĉio.“

„Do bone. Tricent mil dolarojn!“

Intervujo[redakti]

Ĉe ĵurnalisto: „Jennifer, vi diris al ni falsan aĝon.“

„Tio ne estas falsa, tio estas nur iomete el pasinteco.“

Divorco[redakti]

Jennifer-lopez.jpg

Advokato: „Kiun motivon por eksedziĝo vi havas, s-ino López?“

„La edzo telefonis al mi, ke li foriras kun vicdirektoro deĵorvojaĝe kaj la vicdirektoro estis ĉe mi.“

Dubo[redakti]

Jennifer en festi rimarkas ke sur sia pugo havas manon viro. Tiu elturniĝas:

„Pardonu, mi pensis ke tio estas mia pugo. Ni havas similan pantalonon.“

Polico[redakti]

Al Jennifer: „Kial vi batis vian servistinon per seĝo?

„Ĉar levi tablon mi ne kapablis.“

Patrineco[redakti]

Jennifer demandas sian malsanan filon: „Kie somere vi malvarmumis tiel terure?“

„Mi ne scias, verŝajne nokte, mi sonĝis, ke mi konstruas neĝulon.“

Famaj diraĵoj[redakti]

  • "En ĉiu hom' troviĝas eraremo. Sed damne! Ĉu koncernas la najbaron, se kredas mi laŭ propra teoremo?"