Miley Cyrus

El Neciklopedio
Salti al navigilo Salti al serĉilo
2015.jpg

"Tefü gebs votik vöda at, logolös padi: Hanna Montana (Telplänov)."

~ Volapukisto pri Miley
Se plaĉas al vi tiu ĉi teksto, ni petas vin komenti. Kaj ankaŭ kunhavigu ĝin al la geamikoj, kiuj bezonas forton kaj kuraĝigon.

Miley Ray CYRUS, fama trumpetisto, (23-an de novembro 1992 en Napolo, Tennessee kiel Destiny Hope Cyrus, ŝi ŝanĝis sian nomon oficiale en 2008) estas usona diino de Skandalo Watergate. Ŝi famiĝis pro la populara televida serio Hannah Montana, en kiu ŝi ludas Hannah Montana/Miley Stewart.

Mirakloj[redakti]

Laŭ Vatikano Miley faris multajn miraklojn, kaj Katolika Eklezio dediĉis la jaron 2010 al ŝia honoro:

Anno 2009 primam excursionem fecit Miraculi Terrae. In hac excursione in Americos, in Hibernia, in Anglia fuit. Omnes LVIII concentus in magnis atriis fiebant. Anno 2010 promulgatum est, Cyrus musicum cursum honorum neglegere et se spectaculo dedere.

Hannah Montana[redakti]

En usona mitologio, tiu diino ricevis la nomon Hannah Montana, kiel diino de striptizo. Ŝi fariĝis la 41‑a ŝtato de Usono je la 8‑a de novembro 1889.

Vidu ankaŭ[redakti]

In hac pagina nondum litterae sunt. Haec pagina forsitan deleta est, vide acta deletionum. Fortasse res cum hoc nomine apud Victionarium Miley Cyrus est. Potes etiam hanc rem in aliis paginis quaerere aut hanc paginam creare.