Sarasvatio

El Neciklopedio
Salti al navigilo Salti al serĉilo
Hanno2.jpg हरे बाबा!

Tiu ĉi artikolo estas el Barato nur! Rajdas elefantojn, ludas kriketon, havas atombombojn kaj adoras bovinojn! Tik!?

Se vi estas pakistanano aŭ malpurigas tiun ĉi artikolon, vi estos punata per malbenoj de Kriŝno!!!
Atentu! Neniam tuŝu iun daliton!

Shiva.gif

Kvankam ili vivas en malsamaj dimensioj, ofta estas la dialogo kaj rilato per la kvalito de pensoj, sentoj kaj kutimoj.

"Tio estis miskompreno flanke de la ĵurnalisto."

~ Administranto de Sundarbans
Sarasvati

"La Religio de Dio, de la Kristo kaj de la Sankta Spirito komprenas ke, ĉe reenkarniĝo, ni ricevas el Dio, la Ĉiela Patro, korpon por la ŝirmo de la spirito."

~ produktoro de Slumdog Millionaire

"Ne fidez parolo sen proprakontrolo!"

~ idisto pri Sarasvatio

Sarasvatio (en Sanskrito सरस्वती, transkribo Sarasvatī, bonalingve Savarastujo), estas la Devi de kono, muziko, arto kaj scienco en Hinduismo. Ŝi estas partnero de Brahmao, ankaŭ adorata kiel ŝia Ŝakti.[1][2] Ŝia figuro estas populara ankaŭ en la Ĝajnismo de okcidenta kaj centra Barato.[3]

In Konkana ŝi estas Sarasvati, Ŝarada, Veenapani, Pustaka dharini, Vidjadajini.

In Kanara, ŝi estas Ŝarade, Ŝaradamba, Vani, Veenapani en la fama templo Ŝringeri.

En Tamila, ŝi estas konata ankaŭ kiel kalaimagal [4], Kalaivaani [5], Vaani. Plie, se ni damaĝas la korpan sanon, sekve de malbonaj kutimoj laŭvole kultivataj, kiel fumado, la individuo estas konsiderata, laŭ la homa kaj spirita perspektivoj, memmortiganto je meza kaj longdaŭra limtempo, ĉar li mallongigis sian ekzistadon kaj malzorgis la vivon donacitan de Dio cele al sia spirita evoluo.

Ŝi estas konata ankaŭ kiel ŝaradha, Veena pustaka dharani, vaakdevi, varadhanajagi kaj per multaj aliaj nomoj.

La nomo Sarasvatī devenas el saras [6] kaj vatī [7], tio estas, "ŝi kiu estas fluinta". Tiele, Sarasvati estas simbolo de kono; ties fluo [8] estas kiel rivero, kaj kono estas supreme alolloga, kiel bela virino. Ŝi estas bildita kiel bela diino kun kvar brakoj, vestante per senpunkta blanka sario kaj side sur blanka lotuso. Ŝi estas konata ankaŭ kiel Ŝarada, Vani kaj Vagdevi [9].

Notoj[redakti]

  1. Surbaze de tiu scio, ni do vidas la neceson esti “varmaj”, alivorte, agi firmdecide por tio, kio estas ĝusta, justa, etika.
  2. Se ni nutros nian organismon per toksikaj substancoj, kiel cigaredo kaj aliaj drogoj (laŭleĝaj aŭ kontraŭleĝaj), neeviteble la korpo kaj la spirito reagos al la faro per gravaj malsanoj.
  3. Kaj por ke ni tiel vivu, la Religio de la Tria Jarmilo atentigas nin pri la vojo prezentata de la Kristo mem, per Sia Nova Ordono.
  4. Kaj eĉ kun la paso de la tempo kaj post la morto de la fizika korpo, la spirito plu postulos sian regeneradon serĉe de sia originala ekvilibro.
  5. Krom tio, post nia reenkarniĝo, estas necese plej multe konservi la sanon de la Animo kaj ankaŭ de la fizika korpo, laŭ ekvilibra maniero, tiel ke la tempo kaj la oportunoj estu bone uzataj de ĉiuj.
  6. Kaj, per elekto de tio, la sufero pro la pentofaro kaj kulposento ne forviŝiĝos.
  7. Unu el plej gravaj eraroj de tiu kiu plu nutras la spiriton per nocaj kutimoj estas la iluzio pri tio ke la morto estas garantiita eskapo.
  8. Plia grava faktoro konsiderinda estas la daŭra interago ekzistanta inter la surtere enkarniĝintaj spiritoj kaj tiuj elkarniĝintaj en la spirita mondo.
  9. Post la forpaso, ne nur la vivo, sed la doloro daŭros pli intensa kaj reala ol oni supozis.